RE: ftp-client bag en OpenBSD firewall som bridge

From: Søren Steen (none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 30 May 2004 - 22:35:31 CEST

Date: Sun, 30 May 2004 22:35:31 +0200
From: "Søren Steen" <none@s_steen--ofir.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: RE: ftp-client bag en OpenBSD firewall som bridge

>===== Original Message From bsd-dk@bsd-dk.dk =====

>Umiddelbart burde det virke gennem en bridge. Men hvorfor vil du have snort
>på en bridge? hvorfor ikke bare få snort til at lytte på dit wan interface?

Jeg vil gerne kunne se hvad der kommer af forspørgelser (måske hacker angreb)
både fra internettet og fra de lokale brugere.
Du siger: "Umiddelbart burde det virke gennem en bridge", men kan du så
fortælle mig, udfra de opl. jeg har givet, hvorfor det ikke virker hos mig?

OFiR Spil - Vind 1.000 vis af kroner! Besøg http://spil.ofir.dk
OFiR Kontakt - Find din nye ven el. partner på http://kontakt.ofir.dk