Re: Asus / Tyan Mainboards : Anbefalinger / erfaringer ønskes.

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 24 May 2004 - 22:53:08 CEST

Date: Mon, 24 May 2004 22:53:08 +0200
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Asus / Tyan Mainboards : Anbefalinger / erfaringer ønskes.

Hej knud

Grafikkort: (ikke onboard) AGP ASUS Radeon 9600 SE 128MB
Disk: 2 x WD raptor 10000 rpm (WDC WD360GD-00FNA0)
CD/DVD brænder: Plextor PX-708A
CD-ROM: ASUS DVD/CD drev
RAM: 2 x 512MB Samsung (anbefalet til bundkortet)
CPU: Ja en mindre cpu (2.6/2.4GHz) kan også godt bruges (men check lige
efter selv)

Alt er købt hos Midtdata

PS: Jeg kan godt sende dig fakturaren/bestillingssedlen hvis du vil ha' det.

/Torben

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen