Boot problemer

From: Tonni Aagesen (none@tonni--cazoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 17 May 2004 - 10:19:22 CEST

Date: Mon, 17 May 2004 10:19:22 +0200
From: Tonni Aagesen <none@tonni--cazoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Boot problemer

Hejsa,

Jeg har installeret FBSD 5.2.1 på min gamle laptop, hvor jeg også har
WinXP installeret. Jeg valgte at bruge FBSD's bootmanager og får under
boot en menu, hvor jeg kan vælge mellem:

-------------------------------
| F1 Dos |
| F3 FreeBSD |
| |
| Default F1 |

Jeg kan fint trykke F1 og boote windows op, men hvis jeg trykker på F3,
sker der ingenting. Jeg mener at have hørt noget om, at det er fordi
FBSD's partition ikke ligger indenfor "det første område af HD'en", men
at det skulle være et trick til at afhjælpe dette.

Jeg har googlet efter trick'et men intet fundet - nogen der ved, hvad
det er?

--
Mvh
Tonni Aagesen