OBSD 3.4->3.5

From: Michael Rasmussen (none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 08 May 2004 - 20:22:43 CEST

Subject: OBSD 3.4->3.5
From: Michael Rasmussen <none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sat, 08 May 2004 20:22:43 +0200

Hej alle,

Er der nogen vægtige argumenter for at foretage opgradering til fra 3.4
til 3.5?

I givet fald, kan det gøres helt problemfrit? Jeg tænker herpå, om alle
ens opsætninger sættes til standard, og hvorvidt programmer installeres
anderledes.

Jeg bruger pt:

apache, vsftp, php4, postfix, mysql, postgresql, ssh, openldap, courier
imap og squirrelmail.

NB. Jeg har ikke prøvet en distributionsopgradering før, så jeg er lidt
nervøs, da det er en produktionsserver:-)

Hilsen/Regards
Michael Rasmussen
You will engage in a profitable business activity.