Re: BSD-FY

From: Henrik Bøgh (none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 13:17:40 CEST

From: Henrik Bøgh <none@henrik.list--boegh.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: BSD-FY
Date: Wed, 31 Mar 2004 13:17:40 +0200

On Wednesday 31 March 2004 08:38 Gregers Petersen wrote to bsd-dk:
[...]

> den 9. april (er der ikke et eller andet
>med en eller anden krig?)

Det er der også men hvad der nok er vigtigere endnu er at det er Langfredag
(som kommer efter skærtorsdag og dermed placeret nogenlunde centralt i en
kort friperiode på 5 dage for de flestes vedkommende.
Personligt ved jeg også at jeg ikke "får lov" til at gøre den slags ting midt
i min påskeferie.

[...]

--
Venlig hilsen / Kind regards