Re: BSD-FY

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 31 Mar 2004 - 08:38:28 CEST

Subject: Re: BSD-FY
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 31 Mar 2004 08:38:28 +0200

Personligt, fra min side af, er det nok nødvendigt at gøre opmærksom på
at jeg ikke bliver mindre forvirret - MEN, jeg antager at der er enighed
om at der er bred støtte til den 9. april (er der ikke et eller andet
med en eller anden krig?) - MEN (og her bliver jeg forvirret), dette er
ikke entydigt (idet der til stadighed er en udbredt brug af begge
tidligere omtalte datoer) ?
Ville det ikke være muligt at oplyse mig om hvornår det forventes (tid &
dato) at jeg møder op på 'ALIBI' Mhb. på at indtage fast formede
føde-emner ?

Gregers