SV: pf og ipfw

From: Casper Quitzau (none@seeque--tiscali.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 Mar 2004 - 11:37:54 CEST

From: "Casper Quitzau" <none@seeque--tiscali.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: pf og ipfw
Date: Mon, 29 Mar 2004 11:37:54 +0200

Hej.

Jeg er ikke så skrap til det med at opsætte en firewall, så kunne jeg evt få
en hint til hvordan jeg ændrer denn sætning fra min firewall så man kun til
tillader denn ipdresse at bruge 1025Kbit/s:

${fwcmd} add pass all from 192.168.0.123 to any via ${iif} keep-state

Mit internet er delt over flere lejligheder så jeg agter at bruge min
firewall dels som sikkerhed, men også for at spærre for dem i opgangen som
ikke vil betale for internet og sidst men ikke mindst forhindre nogen af dem
i at bruge hele båndbredden :-).

Mvh
Casper