Re: Samba på FreeBSD

From: Dennis Pedersen (none@dennis--bifrostdata.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Mar 2004 - 08:07:40 CET

From: "Dennis Pedersen" <none@dennis--bifrostdata.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Samba på FreeBSD
Date: Mon, 22 Mar 2004 08:07:40 +0100

Hej.

Bruger du password encryption i smb.conf ? Windows XP har en indstilling i
reg. databasen der hedder "EnablePlaintextPassword" - det kan være du har
ændret den indstilling i den forrige installation. De XP'er jeg har kørende
på en FreeBSD med Samba har jeg ikke pillet ved, og i smb.conf har jeg
"encrypt passwords = yes"
- og så skal du selvfølgelig som før nævnt have en bruger oprettet på
samba-boxen.

Dennis