Re: FreeBSD certificering ??

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 12 Mar 2004 - 10:32:22 CET

Date: Fri, 12 Mar 2004 10:32:22 +0100 (CET)
Subject: Re: FreeBSD certificering ??
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Anders
Saa har du misforstaaet mig. Jeg skrive jo nemlig at en fbsd ville
vaere for 'snaever' enkeltstaaende. Linux certificeringerne tager jo
heller ikke udgangspunkt i en enkelt distribution.
En egentlig *BSD uddannelse og certificering maa vaere maalet.
En saadan uddannelse vil ogsaa vaere en 'blaastempling' af selve OS'et
mange steder (laes: erhvervslivet)
Gider ikke gaa ind i nogen debat om hvor vidt man saa er dygtigere end
ikke-uddannede kollegaer, for der findes mange ekstremt kompetente
mennesker derude som ikke har papir paa noget som helst.

... bare forstil dig effekten af uddannelsesinstitutioner der lader
Deres studerende (kommende programmoerer, system- og netvaerksfolk)
blive uddannet i og paa verdens bedste OS.
Sorry, jeg blev lige revet lidt med :)

mvh
/per
per@xterm.dk