Re: En kommantar er ikke kun en kommentar :-)

From: Michael Hembo (none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 11 Mar 2004 - 11:56:07 CET

From: "Michael Hembo" <none@hembo--micron.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: En kommantar er ikke kun en kommentar :-)
Date: Thu, 11 Mar 2004 11:56:07 +0100

----- Original Message -----
From: "Jimmy Selgen" <none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk>
Sent: Thursday, March 11, 2004 11:37 AM

> Jeg tror sørme du har ret, jeg kan bare ikke helt bestemme mig for om det
> er forventet opførsel eller en bug.

Der er i hvert tilfælde ikke nogen konsekvent opførsel fra systemets side.
Man kan også anskue det som en bug i cap_mkdb, idet jeg ikke har kunnet
replikere fejlen andre steder i systemet - jeg har selvfølgelig ikke prøvet
alt :-)

/Michael

 - a positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy
enough people to make it worth the effort.