Re: m0n0 wall

From: Morten Winther (none@freebsd--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 22:57:25 CET

Date: Mon, 01 Mar 2004 22:57:25 +0100
From: Morten Winther <none@freebsd--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: m0n0 wall

> Tak den er der nu. Tror det var w2k der drillede.

Blev vist glad lidt for hurtig. Det virker fint med dhcp på wan siden,
men nu vil jeg have den til at bruge 192.168.0.16 fra cisco'en
 og 192.168.0.1 som gateway. Jeg synes jeg har prøvet alt men jeg må
indrømme at jeg ikke har helt styr på det CIDR. Hvad skal jeg skrive ind
for at få det til at virke?

/ morten