Re: Søkris ting

From: Jimmy Selgen (none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 09:58:11 CET

Date: Mon, 1 Mar 2004 09:58:11 +0100
From: Jimmy Selgen <none@jsn--devlix.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Søkris ting

On Mon, Mar 01, 2004 at 09:40:21AM +0100, Flemming Jacobsen wrote:

> Det er med denne blok den kender forskel.
>
> Hvis du følger specs, så er den hvide blok det eneste sted du kan
> forsyne den med 5V (se dokumentationen).
Hmmm .. havde lige overset download linket på soekris.com :)
Takker.

> Hvis du er villig til at overhøre Sørens protester, så kan du
> forbinde de to midterste pins (en gammel jumper fra et
> motherboard el.l. er nyttig her), og derved muliggøre forsyning
> med 5V fra det eksterne stik - men nu KUN 5V.
Bliver nok ikke nødvendigt .. har kun kunnet finde en gammel strømforsyning
med 12V 3.8A

Jeg har tidligere i dag sendt en mail til bsd-dk.dk ang. størrelsen på det eksterne stik, men den ser ikke ud til at være kommet frem, så jeg prøver lige igen :
Hvor stort er det stik ?
så vidt jeg lige husker skal man når man køber den slags opgive str. på midterpin i mm, og jeg føler ikke lige for at rode i gemmerne efter skydelæren :D

/Jimmy