Re: Søkris ting

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 01 Mar 2004 - 09:40:21 CET

Date: Mon, 1 Mar 2004 09:40:21 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Søkris ting

Jimmy Selgen wrote:
> Nu har jeg fremvist vidunderet for et par hardware fyre heroppe
> på arbejdet, og de spørger alle sammen om det samme .. hvordan
> kender den forskel på 5V eller 7-20V ?
>
> Og så lige et spørgsmål fra mig selv .. den hvide blok af pins
> .. hvad er det ?

Det er med denne blok den kender forskel.

Hvis du følger specs, så er den hvide blok det eneste sted du kan
forsyne den med 5V (se dokumentationen).

Hvis du er villig til at overhøre Sørens protester, så kan du
forbinde de to midterste pins (en gammel jumper fra et
motherboard el.l. er nyttig her), og derved muliggøre forsyning
med 5V fra det eksterne stik - men nu KUN 5V.

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---