RE: Hvem stemmer du på...

From: Torben Wölm (none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Jun 2004 - 13:31:28 CEST

Subject: RE: Hvem stemmer du på...
Date: Mon, 7 Jun 2004 13:31:28 +0200
From: Torben Wölm <none@torben.wolm--europe.lego.com.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Med fare for at det kører helt af sporet, vil jeg også anbefale altinget.dk's vælgerservice
(http://www.altinget.dk/euvalg/holdningsprofil.asp?forsidespot)
hvor man bliver stillet 20 spørgsmål og derefter kan se hvilke kandidater man er mest/mindst kompatibel med.

Desværre er patenter/open source ikke med blandt de 20 spørgsmål.

/Torben