Re: Hvem stemmer du på...

From: Flemming Laugaard (none@flemming.laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 Jun 2004 - 07:37:54 CEST

Date: Fri, 11 Jun 2004 07:37:54 +0200 (CEST)
Subject: Re: Hvem stemmer du på...
From: "Flemming Laugaard" <none@flemming.laugaard--uni-c.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> (EU-kandidaters) holdning til spørgsmålet. Måske har I BSD'ere lidt
> tips til stemmesedlen?

Jeg har fået denne email fra Ole Tange. Han har kæmpet en del med swpat.

Mvh
 Flemming Laugaard

---

Hej Venner.

Som I ved har jeg beskæftiget mig en del med softwarepatenter og er derigennem blevet draget ind i politik. Det viser sig at det kommende Europaparlamentsvalg nu på søndag (den 13. juni) indirekte kan blive afgørende for den sag.

Det pudsige er, at der er uenighed om sagen på tværs af partierne. Hvis du endnu ikke har låst sig fast på, hvem du vil stemme på, vil jeg gerne opfordre dig til at stemme personligt på en af nedenstående; din personlige stemme kan være afgørende for, om netop den person bliver valgt som kandidat. Husk: Hvis du ikke gider stemme søndag, så kan du stemme på folkeregistret og sandsynligvis også dit rådhus (Kbh og Frb har særåbnet i den anledning). Medbring ID.

Liste A: Anna Haaland Hansen Liste B: Camilla Hersom Liste F: Pernille Frahm Liste J: Bent Hindrup Liste K: Jakob From Høeg Liste N: Ole Krarup Liste O: Mogens Camre Liste V: Ellen Trane Nørby

Liste C: (Kristian Kolind) Chancen er desværre stor for at din stemme indirekte går til Gitte Seeberg, som er for softwarepatenter. Vælg derfor hellere en anden liste medmindre du _vil_ stemme C.

Du vil gøre mig en stor tjeneste, hvis du sender denne anbefaling videre til andre, som du tror vil sætte pris på anbefalingen.

Mange venlige hilsner

/Ole