Re: Hvem stemmer du på...

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 07 Jun 2004 - 12:40:51 CEST

Date: Mon, 7 Jun 2004 12:40:51 +0200 (CEST)
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvem stemmer du på...

On Mon, 7 Jun 2004, Gitte Wange wrote:

> Ellen Trane Nørby?

Hun er imod softwarepatenter og begejstret for open source - og er i
øvrigt et rigtig godt bud på en kandidat, hvis man er ægte liberalt indstillet.

http://www.ellenieu.dk/5772.0.html

Det er efter min mening useriøst at vælge en kandidat ud fra kun ét
område, så jeg vil anbefale, at man starter med at finde frem til
hvilke(t) parti(er), der bedst matcher ens generelle holdninger i
EU-spørgsmål og herefter ser på deres kandidaters holdninger til f.eks.
softwarepatenter og open source. Hvis man er liberal, er det f.eks.
fjollet at stemme på Pernille Frahm, og tilsvarende bør man jo ikke stemme
på Ellen Thrane Nørby, hvis man er SF'er...

--
Jens