Re: PF grillmøde Godnat

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 Jun 2004 - 10:12:07 CEST

Date: Fri, 4 Jun 2004 10:12:07 +0200 (CEST)
Subject: Re: PF grillmøde Godnat
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Henrik

> Hejsa
> og tak for sidst

Selv tak og tak for et rigtigt godt arrangement!

> Der kom omkring 20 voksne til vores hygge idag og det var alle
> tiders!
>
> I er velkomne igen en anden dag, og tak for gaven!!

Lyder herligt. BSD-DK haaber den kan bruges.

> Jeg kan fortælle at mødet endte meget socialt og det tekniske
> gled lidt i baggrunden - men vi endte dog med følgende konfig
> (Opsamling sker snarest muligt til en webside med filerne)

Ja det var meget hyggeligt, faktisk saa hyggeligt at vi kom alt for
sent igang med det faglige.
Du havde lavet et stort setup/alt var klar, saa det var kun tiden det
gjorde at vi ikke naaede 'alt'.

mvh
/per
per@xterm.dk