Re: FreeBSD Wannabe-Newbie

From: Anders S. Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 03 Jun 2004 - 20:33:23 CEST

Date: Thu, 3 Jun 2004 20:33:23 +0200
From: "Anders S. Jensen" <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD Wannabe-Newbie

On Thu, Jun 03, 2004 at 07:33:26PM +0200, Jonas B.Nielsen wisely wrote:
> - hvordan får fat i *BSD kompatibelt hardware?
Du kan checke evt. gråzone hardware her:
http://www.freebsd.org/releases/5.2.1R/hardware.html
men det mest gængse hardware kører som regel uden problemer.
Jeg har faktisk kun een eneste gang stødt på en usb SanDisk
compact flash kort læser som ikke blev genkendt.
Så prøvede jeg med CURRENT og der virkede det.

> - kan man bare købe en kasse hos Dell - eller skal man checke
> motherboard serienumre?

Jeg har rigtig gode erfaringer med netop Dell og FreeBSD.

--
Mvh,

Anders Søndergaard