Re: vpopmail og checkpassword

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Jul 2004 - 21:57:15 CEST

Date: Sun, 11 Jul 2004 21:57:15 +0200
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: vpopmail og checkpassword

Hej,

Det er ikke tit jeg svare på mine egne mails, men nu skete det så...

Tomas Norre Mikkelsen wrote:
> Problemet er så at når jeg installere vpopmail (har installeret via
> ports, og køre det uden mysql) virker det som om min checkpassword ikke
> er med på ideen længere..
>
> Jeg har sidder og testet med
>
> [host]> /var/qmail/bin/qmail-popup blah /bin/checkpassword pwd

hvis jeg tester med

[host]> /var/qmail/bin/qmail-popup blah /usr/local/vpopmail/bin/vchkpw pwd

virker det fint,,

Problemet er så bare nu at jeg ikke kan få min client til at hente
mailsne.. jeg tror jeg glemt at lave nogle rettelser i mine
/var/qmail/supervise/ scripts..

jeg vil kigge på sagen udskyld forstyrelsen..

Hilsen
Tomas