vpopmail og checkpassword

From: Tomas Norre Mikkelsen (none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Jul 2004 - 20:51:41 CEST

Date: Sun, 11 Jul 2004 20:51:41 +0200
From: Tomas Norre Mikkelsen <none@tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: vpopmail og checkpassword

Hej,

Jeg har en Mailserver (Freebsd 5.2.1 + qmail 1.0.3). Som jeg har til at
virke med default domain, jeg har så installeret vpopmail for at kunne
tilføje flere domains på en let måde..

Problemet er så at når jeg installere vpopmail (har installeret via
ports, og køre det uden mysql) virker det som om min checkpassword ikke
er med på ideen længere..

Jeg har sidder og testet med

[host]> /var/qmail/bin/qmail-popup blah /bin/checkpassword pwd

for at finde ud af om jeg kan logge ind senere med pop3, det er her
problemet kommer,

jeg har uden vpopmail ingen problemer.

Nogen som kan sige mig hvad jeg har gjort galt ? og hvordan jeg udbedre
fejlen...

Hilsen
Tomas N. Mikkelsen