Re: FreeBSD 4.10/5.2 og HP DL380

From: Jørgen Nørgaard (none@jnp--anneli.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 02 Jul 2004 - 16:50:33 CEST

From: Jørgen Nørgaard <none@jnp--anneli.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD 4.10/5.2 og HP DL380
Date: Fri, 2 Jul 2004 16:50:33 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej,

ikke at jeg kan hjælpe dig, men ...

På en tilsvarende maskine med Redhat Fedora Core 2 (den nyeste fedora)
er der et problem med at maskinen "fryser" efter et stykke tid.

Den kører fint i en kortere periode (1-2 dage) for så at "fryse" totalt.

Den svarer på ping, men ikke andet.
Selv i runlevel 3 (uden X windows) er konsolen også død.