RE: spamassassin

From: Hasse R. Hansen (none@hasse--ramlev.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 24 Jan 2004 - 16:50:06 CET

From: "Hasse R. Hansen" <none@hasse--ramlev.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: spamassassin
Date: Sat, 24 Jan 2004 16:50:06 +0100

Godt så, nu er jeg kommet så langt at når jeg kører qmail-scanners test
program der sender 4 mails' virus og spam,
Så markerer den spam mailen med :

Så den finder den da, og jeg har denne local.cf :

subject_tag *****SPAM*****
skip_rbl_checks 1
required_hits 6.0
rewrite_subject 1
report_header 1
defang_mime 1
dns_available yes
dcc_add_header 1
all_spam_to spam@phpwiz.dk

Burde den så ikke skrive *****SPAM***** I subject af den mail der er spam?
Og med 'all_spam_to' sender den så ikke alle spam mails på alle domæner jeg
har til spam@phpwiz.Dk

Med venlig hilsen / best regards
Hasse R. Hansen - hasse@ramlev.dk
Mobile : +45 26 15 17 49