Re: hæfte om *BSD

From: Sidsel Jensen (none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 09:54:29 CET

Date: Tue, 20 Jan 2004 09:54:29 +0100 (CET)
From: Sidsel Jensen <none@purple--hamster.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: hæfte om *BSD

> Så tænkte lille jeg, lad os dog lave et tilsvarende
> hæfte omkring *BSD, og bygge det op omkring en
> installation af FreeBSD.

Hej Claus

Det var netop dette der var planen med vores bog-projekt, som står lidt
stille pt. Vi har oprettet en liste bog@bsd-dk.dk til netop dette formål,
og der er lavet strukturer til at lægge det hele on-line i docbook format
m.m. Der er bl.a. sat en CVS server op, som man kan hente dokumenterne på.
Hjemmesiden www.bsd-dk.dk/bog og http://www.bsdbog.dk/, skal indeholde et
checkout af CVSen - men det er bare ikke rigtig kommet videre :(

Vi så meget gerne at nogen begyndte at skrive forskellige afsnit :)
Så hvis nogen har tid og lyst - skal de være hjerteligt velkomne til at gå
igang!

Jeg vil meget gerne videre med dette projekt - men med barselsorlov og
planlægningen af 2 konferencer (hvoraf den ene (NordU) nu er blevet aflyst
:(), har der bare ikke lige været tiden til det.

mvh. Sidsel