Re: hæfte om *BSD

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 09:29:35 CET

Date: Tue, 20 Jan 2004 09:29:35 +0100 (CET)
Subject: Re: hæfte om *BSD
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Claus
Det var da en briliant ide!
Jeg kender ingen hos IDG, men en opringning kunne sikkert afklarer en del
omkring interesse og praktiske forhold.

En ting der nok boer vaere med, er 'stald-tips' - isaer omkring
opsaetningen afbrowsere (java script, flash, lyd) som er en af de ting de fleste
windowsbrugere haenger sig meget i (tsk-stk..) og lidt til de
interesseredewindows-system folk skal der nok ogsaa vaere. De ville nok finde
arbitraereprogrammer som 'webmin' gode.
En generel lidt overbaerende holdning (som min egen) i forhold til
windowsbrugere, skal nok ikke vaere til stede :)

mvh

/per
per@xterm.dk