"make install" booter freebsd

From: Torben Sørensen (none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 17 Jan 2004 - 19:49:58 CET

Date: Sat, 17 Jan 2004 19:49:58 +0100
From: Torben Sørensen <none@tos--tinx.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: "make install" booter freebsd

Hej folks

Jeg har lige et par spørgsmål:

1. Jeg har lige installeret FreeBSD 5.2 og vil gerne have installeret
OpenOffice 1.1-dk fra ports/editors. Men når jeg laver en "make install
clean" booter maskinen når "make" har kørt et stykke tid (kan ikke nå at
se hvad der bliver skrevet på skærmen lige inden boot)... Hvad sker der??

2. Når maskinen er bootet findes der et "work" bibliotek i
/usr/ports/editors/openoffice-1.1-dk som jeg ikke slette (som root eller
nogen anden). Hvordan får jeg det fjernet (der ligger bla. et "mozilla"
bibliotek)?

3. Findes der en applikation der kan finde "bad sectors" på disken??

Det var bare lige det.

--
Med venlig hilsen
Torben Sørensen