SV: BoF på LinuxForum 2004

From: Michael Rasmussen (none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 23:45:01 CET

Subject: SV: BoF på LinuxForum 2004
Date: Wed, 14 Jan 2004 23:45:01 +0100
From: "Michael Rasmussen" <none@MiRa--niels.brock.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Anders S. Jensen [mailto:doozer@freakout.dk]
Sendt: on 14-01-2004 22:51
Til: bsd-dk@bsd-dk.dk
Cc:
-- Message ---
Emne: Re: BoF på LinuxForum 2004
On Wed, Jan 14, 2004 at 05:37:43PM +0100, Henrik Bøgh wisely wrote:
> Skal BoF'er nødvendigvis være af teknisk karakter?
> En af de ting jeg tit syntes jeg savner omkring Linux/*BSD o.l vs. Windows er
> noget om de holdninger der ligger bag valgene og de holdningsforskelle der er
> mellem Linux vs. *BSD vs. Windows og brugerne af disse.

Det tror jeg ikke der er nogen regler for. Det ville da
være forfriskende med lidt nytænkning!
Zealot-BoF. God ide!
-- Message end ---

Kunne man måske ikke opfordre til, at BOF'en skulle have som mål, at fremkomme med en karakteristik af OS'erne samt give et bud på, hvordan en typisk bruger af systemerne ser ud/hvad deres stærke/svage sider er?

Kunne bruges i forbindelse med anbefaling til nye brugere.

Hilsen,
Michael.