Re: Backup, få vist backup jobs, restore

From: doozer@freakout.dk
Date: Wed 07 Jan 2004 - 10:28:27 CET

Date: Wed, 7 Jan 2004 10:28:27 +0100 (CET)
Subject: Re: Backup, få vist backup jobs, restore
From: doozer@freakout.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Jeg er ikke herinde for at få point for min dygtighed, men for at
> konverserer og hjælpe og få hjælp af andre *BSD brugere.

Sidst jeg så efter havde vi ikke noget pointsystem her på
listerne. Du har bestemt ikke gjort noget forkert!

Dit spørgsmål var i en gråzone mellem bsd-dk og novice listen,
og kunne efter min mening være posted begge steder med lige
god samvittighed.

Jeg håber du trods alt fik svar på dit spørgsmål, ellers kig
på mansiderne til tar(1) og mt(1). Der kan du læse lidt
om tape-gymnastik.

Mvh, Anders