Re: Backup, få vist backup jobs, restor

From: Allan Jensen (none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 10:08:33 CET

From: "Allan Jensen" <none@unik1971--hotmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Backup, få vist backup jobs, restor
Date: Wed, 07 Jan 2004 09:08:33 +0000

<snip>
>Glem det med newfs - du taber bare flere points her på listen ;-)
<snip>

Jeg er ret ny her på listen og jeg sætter pris på din ærlighed, for så ved
man hvor man står og hvis man har trådt forkert. :-)
Jeg er enig i at man lige skal prøve at løse problemerne selv før man
skriver herind på listen. Men hvis man så er gået i stå regner jeg med at
man kan skrive herind om ens problem. Jeg går ud fra at dem som er her på
listen er folk som er interesseret i at få *BSD ligeså udbredt som Linux og
mere. Det gør man vel ved at hjælpe de mennesker som interesserer sig for
*BSD og løber ind i problemer.
Jeg er ikke herinde for at få point for min dygtighed, men for at
konverserer og hjælpe og få hjælp af andre *BSD brugere.
Det jeg har skrevet her er ikke et genangreb eller sure opstød, men med en
venlig tone.

Mvh.
Allan.

Få alle de nye og sjove ikoner med MSN Messenger http://messenger.msn.dk/