Re: Backup, få vist backup jobs, restore

From: Kristen Nielsen (none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 01:07:01 CET

Date: Wed, 07 Jan 2004 01:07:01 +0100
From: Kristen Nielsen <none@krn--krn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Backup, få vist backup jobs, restore

Hejsa Allan.

restore -i -f /dev/sa0

er en god begyndelse.
Det er en interaktiv mode, som giver dig et view af kataloget på tapet,
brug ls og cd til at kikke igennem

Glem det med newfs - du taber bare flere points her på listen ;-)

(Newfs er til en anden type enheder end tapes, eller kort sagt det er
ikke meningen at det skal du sådan)

mvh Kristen Nielsen

--

Regards Kristen Nielsen Vestbanevej 16-2tv DK 2500 Valby phone (home) +45 36430401 phone (mobile) +45 40466221 email: krn@krn.dk