Re: DVD brænder understøttelse

From: Simon L. Nielsen (none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Feb 2004 - 00:02:35 CET

Date: Thu, 26 Feb 2004 00:02:35 +0100
From: "Simon L. Nielsen" <none@simon--FreeBSD.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: DVD brænder understøttelse

On 2004.02.24 22:39:51 +0100, Torben Sørensen wrote:
> Hej folks
>
> Mit CD-Rom drev er gået i stykker.... og jeg er derfor på jagt efter et
> nyt drev og vil gerne have et DVD drev, hvorpå jeg kan tage backup mv.
> Har I nogen erfaringer med DVD brændere der er stabile og understøttet i
> FreeBSD (5.2)?

Jeg har et Liteon 811S. Jeg har ikke fået prøvet det så meget endnu,
men med ATAPICAM ser det da ud til at virke fint under FreeBSD 5.2.1.

BTW. er der for et par dage siden kommet et nyt afsnit i FreeBSD
Handbook netop om DVD brænding
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/creating-dvds.html .

--
Simon L. Nielsen