Re: Embedded BSD med grafisk brugerflade

From: Henrik Bøgh (none@henrik--lagengymnastik.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 17:51:59 CET

From: Henrik Bøgh <none@henrik--lagengymnastik.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Embedded BSD med grafisk brugerflade
Date: Mon, 23 Feb 2004 17:51:59 +0100

On Monday 23 February 2004 16:42 Morten Winther wrote to bsd-dk@bsd-dk.dk:

[...]

>Men hvad med software løsningen? Kan BSD klare den?

Jeg ser ikke noget problem i at en BSD-løsning ikke skulle virke men jeg ville
nok kigge på Optima ST320[1] i stedet for en Soekris-box. Optima'erne (som
ganskevidst er en anelse dyrere end Soekris) er egentlig lavet til Windows CE
3.0 og har nok ikke nogle problemer med at trække en BSD+X. Jeg ved også at
der er nogle der har kørt Linux i forskellige virationer med X på dem med
success.

>Bud? Links?
Ud over linket til Optima har jeg en række links på
http://55.5cm.dk/geek/notes/producenter_af_emb-_units_og_tilb-.html
til forskellige producenter m.m. omkring netop dette emne.

[1]: http://www.optomathinclient.com/ST320.html

--
Hilsen
Henrik Bøgh ( henrik@lagengymnastik.dk )