Re: Lokale ip adr.

From: John Fox Maule (none@john--fox-maule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Feb 2004 - 18:31:24 CET

From: "John Fox Maule" <none@john--fox-maule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Lokale ip adr.
Date: Thu, 19 Feb 2004 18:31:24 +0100

Er du helt sikker på at dit dmz køre med /24 ? og ikke eksempelvis /16

Hvilken firmware kører du på din 2524 ? Seneste hedder 5.17 se release notes
her ftp://ftp.hp.com/pub/networking/software/nw377_readf517.txt
Hvad viser webinterfacet på switchen under status/overview
Sæt også Configuration/Fault detection til high sensivity

Softwaren kan hentes http://www.hp.com/go/procurve