Re: soekris bestillinger inden imorgen!

From: Tonni Aagesen (none@tonni--cazoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 19 Feb 2004 - 12:51:48 CET

Date: Thu, 19 Feb 2004 12:51:48 +0100
From: Tonni Aagesen <none@tonni--cazoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: soekris bestillinger inden imorgen!

Poul-Henning Kamp wrote:
> jeg skal have nogle stumper fra Soekris, hvis man vil have noget med
> skal jeg have en email seneste imorgen eftermiddag med hvilke stumper,
> navn, addresse osv.

Jeg bruger pt. NET-4801 som router/firewall (via m0n0wall) på mit
netværk og kunne godt tænke mig at tilføje noget wireless-dimmer, så
mine laptops slipper for netkabel tilslutninger.

Har nogen erfaringer med dette? Jeg tænker på om:

1) Er det anbefalet at få en VPN accelerator?

2) Kræver det noget af softwaren (m0n0wall), som jeg skal tage med i
overvejelserne?

3) Jeg har kigget lidt på http://www.netgate.com/soekris-miniPCI.html
(det sidste kort på siden). Nogen der ved om det er værd at gå efter?

--
Mvh
Tonni Aagesen