cvs server

From: Lasse Stig Thomsen (none@lasse--tt-trading.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 15 Feb 2004 - 18:37:14 CET

Date: Sun, 15 Feb 2004 18:37:14 +0100
From: Lasse Stig Thomsen <none@lasse--tt-trading.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: cvs server

Hejsa.

Jeg er kommet i den situation hvor at jeg til et projekt på IHA faktisk
kunne se det smarte i at have en CVS server kørende til at lave vores
versions styring af source og dokumentation.

Det store problem er hvordan jeg skal gribe det an. Jeg har pt en server
stående med OBSD 3.4 i386 og jeg har prøvet at google løs efter
forklaring til hvordan dette gøres under OBSD og jeg har pt endnu ingen
kunnet finde. så jeg er lidt på herrens mark.

Det jeg har fundet som mest brugbart er:
http://cvsbook.red-bean.com/cvsbook.html

Så hvis der er nogle der har hints, links osv må de meget gerne dele ud
af dem til mig, da jeg ikke aner hvordan jeg bør gribe det her an.

MVH: Lasse Stig Thomsen