Re: qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 21:57:52 CET

Date: Wed, 11 Feb 2004 21:57:52 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: qlogic 2300 fibre channel kort på DL 380
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> Har du ispfw driveren i din kerne ? Den loader en
> nyere
> firmware på kortet men det tager 30sec under boot
> :-(

Nu kommer den forbi qlogic-kortet under boot. Nu
stopper den på 'kbd0 at atkbd0', hvilket den ikke
gjorde før.

Efter at jeg oversatte kernen med ispfw genstartede
jeg serveren uden at sætte qlogic-kortet i, for at
teste kernen. Det gik fint. Da jeg satte qlogic-kortet
i, stopper den ganske rigtigt i ca. 30 sek. og
fortsætter indtil kbd0. Her står den bumstille.

Hilsen
Claus

Yahoo! Mail (http://dk.mail.yahoo.com) - Gratis: 6 MB lagerplads, spamfilter og virusscan