pkg_add og pkg_install

From: Lasse Stig Thomsen (none@lasse--tt-trading.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 06 Feb 2004 - 11:34:51 CET

Date: Fri, 06 Feb 2004 11:34:51 +0100
From: Lasse Stig Thomsen <none@lasse--tt-trading.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: pkg_add og pkg_install

Hejsa.

Jeg har netop opgraderet min laptop til OBSD 3.4 og jeg har samme med det opdateret mit ports træ via cvs så jeg har nyeste. Problemet er at når jeg så er ved at installere noget via ports så får jeg denne fejl lige inden den er færdig:

pkg_create: unknown option -- A

Vel den fejl fandt jeg via google en løsning på jeg skulle blot nuppe sourcen til pkg_add via cvs og så compile det. Som skrevet så gjort, problemet at jeg efter HVER pakke skal geninstallere pkg_add via sourcen. Nogle der kan fortælle mig hvorfor?

Med venlig hilsen.
lasse