Hvad kører 2x i døgnet?

From: madsen999@mailme.dk
Date: Thu 05 Feb 2004 - 15:56:34 CET

Date: Thu, 5 Feb 2004 15:56:34 +0100 (CET)
Subject: Hvad kører 2x i døgnet?
From: madsen999@mailme.dk
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Jeg har lidt problemer med en FreeBSD 5.1

2 x i døgnet, kl. 1500, kl. 0300 kører der tilsyneladende nogle rutiner af
en eller anden slags.

Et par gange er mit net gået ned i tidrummet omkring dette tidspunkt. Jeg
ønsker derfor at vide, hvad det helt nøjagtigt sker på disse tidspunkter.

crontab -e viser kun ting som kører hvér time af root brugeren.

Spørgsmål: Kører BSD5.1 nogle former for oprydning eller evt. noget som
kun/kan påvirke netværkstrafikken?

# uname -a
FreeBSD ch 5.1-RELEASE FreeBSD 5.1-RELEASE #0: Thu Jun 5 02:55:42 GMT
2003 root@wv1u.btc.adaptec.com:/usr/obj/usr/src/sys/GENERIC i386

--
Mvh