Re: Xorg problemer med print og java

From: Axel Kellermann (none@axel.kellermann--risoe.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Dec 2004 - 10:03:58 CET

Date: Thu, 30 Dec 2004 10:03:58 +0100
From: Axel Kellermann <none@axel.kellermann--risoe.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Xorg problemer med print og java
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Java problem løst

Ved installation af Firefox kan denne nu se java.
I Makefile er der en pasus, hvor den undersøger relevante java-path's.
Under min søgen har jeg set flere steder, hvor mozilla selv registrerer
plugins, men jeg har ikke fundet en metode til at opdrage den.

Nu kan alle versioner af browsere bruge java?!?!?!

Tak!

Mvh Axel