Re: ffs/ufs under Windows?

From: Jonas Hauge (none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Dec 2004 - 10:37:55 CET

Date: Fri, 17 Dec 2004 10:37:55 +0100
From: Jonas Hauge <none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ffs/ufs under Windows?

Michael Knudsen wrote:

> Efter sigende fungerer det vist udmaerket til laesning, men jeg har ikke
> selv proevet det endnu. Man finder altid en loesning, naar behovet er
> vaek.

Det fungerer også fint til mindre filer, men min meget uvidenskabelige
test af driveren siger at hvis den læser mere end 1-2 MB/sek fra en
partition, så bluescreener min Windows XP med SP2 efter 2-3 sekunders
læsning.
Jeg har ikke nået at kigge nærmere på en løsning, men alt i alt fungerer
det fint til lige at finde en enkelt fil på disken og så ikke mere...

Den er så også kun uden i version 0.5, hvilket nok har lidt at sige :)

--
Jonas Hauge