Re: 5.3 install-problem - løst!

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Dec 2004 - 10:30:08 CET

Date: Fri, 17 Dec 2004 10:30:08 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: 5.3 install-problem - løst!

On Fri, Dec 17, 2004 at 10:11:35AM +0100, Phil Regnauld wrote:
> Ja, som workaround, men man må indrømme at 5.3 er usædvanlig kræsen
> vedr. ATA (jeg tør ikke sige buggy, men hører alt for ofte "du har
> defekt hardware" hvor 4.x eller Linux kører fint på dem)...

Tjah der kan man se hvor godt man er enige om standaderne eller hvor godt de
bliver implementeret...
Prøv at spørge Søren hvor mange workarounds han laver for at få forskellige
ting til at virke.

Derudover undrer det mig ikke med det antal af firmwareopdateringer jeg ser
til enterprisehardware som fixer forskellige bu^H^H^Hfeatures.

Sven