5.3 install-problem (acd0: TIMEOUT)

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Dec 2004 - 01:11:31 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: 5.3 install-problem (acd0: TIMEOUT)
Date: Fri, 17 Dec 2004 01:11:31 +0100

Nu er det min snart 5 år gamle Acer TravelMate 352TEV, der skal
forkæles med et ordentligt operativsystem, og Windows XP må vige
pladsen. Men det skal heller ikke være for nemt...

Jeg starter op med 5.3-RELEASE CD'en i DVD-drevet, og forbløffende
megen hardware genkendes. Også DVD-drevet:

acd0: DVDROM <MATSHITADVD-ROM SR-8175/G025> at ata1-master UDMA33

Men efter at have genkendt wi0 og pccard2, dukker denne linie op:

acd0: TIMEOUT - READ_BIG retrying (2 retries left)

Og så hænger den fast der. Drevet spinder under hele forløbet. Jeg har
Googlet uden at komme nærmere på en løsning. Så nu må jeg spørge de
sande eksperter: Hvad kan der være galt -- eller mere interessant; hvad
ER der galt, og hvordan kan jeg løse det?

På forhånd tak,
Joachim