Re: Authpf. Problemer med at få en shell

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Dec 2004 - 13:04:53 CET

Date: Thu, 16 Dec 2004 13:04:53 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Authpf. Problemer med at få en shell

Kim Nielsen wrote:

> Så hvis man har feks. 300 brugere så skal alle brugere enten bruge den samme
> konto til det (det vil jeg ikke have) eller jeg skal oprette 300 shadow
> brugere ? det lyder som om jeg skal have gang i noget andet end authpf

Uden at vide noget om pf, kunne man så ikke bare starte authpf i
baggrunden fra /etc/profile eller tilsvarende?

> Beklager men min OpenBSD's vi har ingen tw kommando og wraplen nægter mutt
> at køre så jeg glemte det lige

I muttrc: set editor="vim -c \"set textwidth=65\" +9"

        Hyg'
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---