Re: Authpf. Problemer med at få en shell

From: Kim Nielsen (none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Dec 2004 - 12:57:06 CET

Date: Thu, 16 Dec 2004 12:57:06 +0100
From: Kim Nielsen <none@kn--insecurity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Authpf. Problemer med at få en shell

On Thu, Dec 16, 2004 at 12:04:00PM +0100, Sven Esbjerg wrote:
> Nej. Du kan ikke starte authpf og derefter få en shell.

Så hvis man har feks. 300 brugere så skal alle brugere enten bruge den samme
konto til det (det vil jeg ikke have) eller jeg skal oprette 300 shadow
brugere ? det lyder som om jeg skal have gang i noget andet end authpf

> Ps. kunne du ikke overtales til at bede din MUA folde linierne ved 76 tegn?
Beklager men min OpenBSD's vi har ingen tw kommando og wraplen nægter mutt
at køre så jeg glemte det lige

/Kim