RE: Unix baseret mailkonto

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 10:27:14 CET

Subject: RE: Unix baseret mailkonto
Date: Mon, 6 Dec 2004 10:27:14 +0100
From: "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

-----Original Message-----
From: owner-bsd-dk@hobbes.bsd-dk.dk on behalf of Anders Soendergaard
Sent: Mon 12/6/2004 10:23 AM
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk

>Du kan sagtens bruge fx. Mutt mod Exchange, det har jeg gjort
>uden problemer. Men når dit firma begynder at bruge så ufine
>metoder som at bede dig holde din kalender opdateret...
>Ja så må man bide GUI'en i sig.

I arbejdsmæssig sammenhæng er jeg tvungen, men til private formål
(f.eks. maillisterne hos BSD-DK) er det en god/rar ting at benytte
en mailkonto, som ikke er hostet af arbejdsgiveren. Jeg foretrækker
desuden mailklienten mutt.

Sven Esbjerg sendte et meget spændende link, som ser ud til at løse
mit problem, takker endnu engang ;-)

/Allan