Re: DMA limited to UDMA33

From: Morten Winther (none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 20:17:36 CEST

Date: Tue, 31 Aug 2004 20:17:36 +0200
From: Morten Winther <none@mw--mwi.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: DMA limited to UDMA33

> Det er vist egentlig første gang jeg skal rode med SATA på FreeBSD, er du
> stødt ind i nogen større faldgruber som man skal være obs på?

Nu er det meget begrænset hvad jeg har nået med den server. Men den har
da virker fint. Jeg kunne ikke få Promise raid til at virke (ej heller
med 5.2 current), men det er vel egentlig kun software raid alligevel.

Jeg har hentet sovs via cvs og kompilet fra bunden - ingen probs so far.

Jeg må også tage hatten af tyan med hensyn til rails - 1. de er med i
prisen. 2. De er nemmere at samle og montere end dem fra Intel/enlight.

--
Best regards

Morten Winther