RE: DMA limited to UDMA33

From: Tommy Eriksen (none@tommy--the-coffeeshop.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 20:02:59 CEST

From: "Tommy Eriksen" <none@tommy--the-coffeeshop.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: DMA limited to UDMA33
Date: Tue, 31 Aug 2004 20:02:59 +0200

> Hej Tommy,
>
> Tak for dine tal.

> det en GX21 du
>
> Ja, jeg fik Søren til at bestille en hjem.
>
> Han kunne åbenbart også lide den - så nu den er kommet på
> hans hjemmeside:
>
> http://www.datamusen.dk/produkter/tyanserver.php?menu=produkte
> r&product=tyanserver

Okay. Undrer mig egentlig lidt at jeg ikke rigtig har set andre end ham
sælge dem, det er generelt ganske lækre maskiner (har vel 15-20 stykker i
forskellige konfigurationer kørende).
GX21 med SATA har jeg kun leget med med Windows (og i Xeon-versionen). Vi
har primært brugt GS10 og GX15 indtil nu.
Det er en GS12 jeg skal lege med i morgen, egentlig mærkeligt han ikke har
dén på sitet. Den er næsten mage til GS10, bare med HTT, SATA og
FreeBSD-driver til displayet (og så er der ændret lidt på køle-setup og
sådan, men det er "detaljer").
Det er vist egentlig første gang jeg skal rode med SATA på FreeBSD, er du
stødt ind i nogen større faldgruber som man skal være obs på?

/Tommy