Re: FreeBSD 5.2-Current/DLINK DWL-G650+

From: Peter Larsen (none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 15:06:11 CEST

From: Peter Larsen <none@mail--czar.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: FreeBSD 5.2-Current/DLINK DWL-G650+
Date: Thu, 26 Aug 2004 13:06:11 +0000

On Thursday 26 August 2004 09:53, Erik Norgaard wrote:
> Skal DWL-G650+ tilføjes til listen over kort der ikke virker,
> eller er der et trick? (det virker som om DLINK gør sig anstreng-
> elser for at lave produkter der ikke virker :)

G650 og G650+ er to helt forskellige kort.. desværre kan du endda risikere at
stå med to ens dlink produkter, som har sammen modelnavn, men som er
forskellige.. /me sender en knap så venlig tanke til d-link..

Anyways..

Din løsning kan ligge i project evil (noget med at bruge windows drivers i et
eller andet form for emulerings miljø.) Jeg siger det lidt løst, fordi jeg
ikke selv har førstehånderfaringer, dels med freebsd 5, dels med denne
emulering. Jeg ved, at ikke alle kort, og bestemt ikke alle chipset og alle
modes virker.. men prøv at se om du kan opsnuse information..

prøv evt at søg på google, eller vent til en af de kloge åbner munden..

--
regards, Peter Larsen - Nahh.. you know..