FreeBSD 5.2-Current/DLINK DWL-G650+

From: Erik Norgaard (none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 11:53:34 CEST

Date: Thu, 26 Aug 2004 11:53:34 +0200 (CEST)
From: Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: FreeBSD 5.2-Current/DLINK DWL-G650+

Hej,

Jeg gjorde i sin tid den fjel at tro at et lille + ikke betød
noget, så jeg fik købt at DWL-650+ som jeg ingen glæde har af.

Den fejl vil jeg ikke begå igen. Jeg har set at FreeBSD under-
støtter DWL-G650, men den nærmeste forhandler havde kun DWL-G650+
Jeg prøvede kortet hos forhandleren med alle drivere loaded men
får en fejl 'no driver'. dmesg mm. gav intet clue om hvad der var
sat i.

Skal DWL-G650+ tilføjes til listen over kort der ikke virker,
eller er der et trick? (det virker som om DLINK gør sig anstreng-
elser for at lave produkter der ikke virker :)

Mvh Erik

GnuPG Key: http://www.locolomo.org/home/norgaard/norgaard.gpg.asc
pub 1024D/B02CC311 2004-04-05 Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk>
     Key fingerprint = 6C11 B9B1 52BD F16D 34AD 9893 D3EC E6DB B02C C311