Re: Central Syslog server

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Apr 2004 - 10:48:41 CEST

Date: Fri, 23 Apr 2004 10:48:41 +0200 (CEST)
Subject: Re: Central Syslog server
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Jesper
Helt bestemt en 'feature' der ikke er at foragte, men det kommer jo i
bund og grund an paa hvad og hvordan man bruger sin log.
Ved logning af ALTING, kommer der en masse fyld med og de info du matte
soege kl. 09:15:40 her til morgen, har vel noget med problemloesning
eller potentiel problemloesning at goere - og det vil naseten altid
ligge uden for 'info' level alligevel.

mvh
/per
per@xterm.dk