Re: Web interface til mailinglist

From: Erik Norgaard (none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 21 Apr 2004 - 15:57:06 CEST

Date: Wed, 21 Apr 2004 15:57:06 +0200 (CEST)
From: Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk>
To: Fedder Skovgaard <none@fedder--skovgaard.dk.lh.bsd-dk.dk>

On Wed, 21 Apr 2004, Fedder Skovgaard wrote:

> Hvad med Python ?

Jeg kan ikke selv python, det er selvfølgelig mest relevant hvis
jeg vil lave en plugin eller noget.

> Uden selv at have brugt det tror jeg MailMain kan det meste af
> det du ønsker...

Både mailman og majorcool kan nogle smarte ting, men de er mere
til administrative opgaver. Jeg tænkte på noget nemt, enkelt, der
kan give mig nogenlunde samme funktionaliteter som ex. NewsPortal
der er et webinterface til nyhedsgrupper.

Mvh Erik

GnuPG Key: http://www.locolomo.org/home/norgaard/norgaard.gpg.asc
pub 1024D/B02CC311 2004-04-05 Erik Norgaard <none@norgaard--locolomo.org.lh.bsd-dk.dk>
     Key fingerprint = 6C11 B9B1 52BD F16D 34AD 9893 D3EC E6DB B02C C311